Alarm Logo Ερευνητική Μονάδα Μάρκετινγκ Εμπορικών Επιχειρήσεων photo
Υποδομή
Μάρκετινγκ Εμπορικών Επιχειρήσεων

Ερευνητική Μονάδα Μάρκετινγκ Εμπορικών Επιχειρήσεων


Επιστημονικός Υπεύθυνος: Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής
Βιογραφικό Σημείωμα

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Η μονάδα εστιάζει την έρευνα της στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου και του μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων. Η μονάδα ασχολείται κυρίως με ανάλυση εμπειρικών και πειραματικών δεδομένων και ανάπτυξη προηγμένων μεθόδων. Η μονάδα επίσης στρέφεται σε προβλήματα διοίκησης εμπορικών επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα διαχείρισης συλλογής εμπορευμάτων, ανάπτυξης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, διαφημιστικής πολιτικής, τιμολόγησης εμπορευμάτων, διαχείρισης χώρου, επιλογής τόπου εγκατάστασης, διαμόρφωσης ατμόσφαιρας καταστήματος, εξυπηρέτησης πελάτη, και διαχείρισης κατηγορίας προϊόντων. Η μονάδα διεξάγει τις καταξιωμένες και πολύ γνωστές ετήσιες έρευνες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την αγοραστική συμπεριφορά που συγκεντρώνουν επί σειρά ετών εξαιρετικό ενδιαφέρον από τα μέσα ενημέρωσης και τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με παραγωγή, διανομή και επικοινωνία καταναλωτικών προϊόντων.

Ερευνητικά πεδία

  • Αγοραστική συμπεριφορά σε κλάδους καταναλωτικών προϊόντων.
  • Δημοσκοπήσεις για θέματα καταναλωτικής και οικονομικής συμπεριφοράς.
  • Εμπορική στρατηγική και πολιτική.
  • Έρευνα δεδομένων ραβδωτού κώδικα.
  • Εφηρμοσμένη ανάλυση ζήτησης.
  • Μοντέλα διακριτής επιλογής.
  • Προσδιορισμός προωθητικής και διαφημιστικής αποτελεσματικότητος.
  • Σχεδιασμός και διαφοροποίηση χαρτοφυλακίου καταστημάτων.
  • Συμπεριφορά καταναλωτή.
  • Ψυχολογία καταναλωτή.
'Ερευνα Global Sales Barometer 2011, Αποτελέσματα για την Ελλάδα
Χρήσιμοι ΣύνδεσμοιΕπικοινωνίαΧάρτης Ιστοπέδου
 
Powered byeRational Βρίσκεστε εδώ: Home PageΕρευνητικές μονάδεςΜάρκετινγκ Εμπορικών Επιχειρήσεων