Alarm Logo Ερευνητική Μονάδα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών photo
Υποδομή
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Ερευνητική Μονάδα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών


Επιστημονική Υπεύθυνη: Καλυψώ Καραντινού, Λέκτορας
Βιογραφικό Σημείωμα


Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Οι υπηρεσίες αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας αλλά και της Ελληνικής οικονομίας. Η γιγάντωση των παραδοσιακών υπηρεσιών, η δημιουργία νέων κλάδων παροχής υπηρεσιών και η ανάγκη υποστήριξης των περισσότερων καταναλωτικών/βιομηχανικών προϊόντων με πλήθος υπηρεσιών (τεχνική, χρηματοδότηση, after sales, κλπ.), αποτελούν ένδειξη του καθοριστικού ρόλου των υπηρεσιών. Ωστόσο, μια σειρά από ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν τις υπηρεσίες καθιστούν αναγκαία την συστηματική τους διερεύνηση ξεχωριστά αλλά παράλληλα με τα προϊόντα. Για παράδειγμα, η μη-υλική υπόσταση των υπηρεσιών καθιστά αναγκαία τη χρήση εναλλακτικών τρόπων επικοινωνίας σε σχέση με τα προϊόντα, ενώ η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα είναι περισσότερο από ποτέ καθοριστική για την ικανοποίηση των πελατών.

Παρακολουθώντας τις προαναφερθείσες εξελίξεις, η ερευνητική μονάδα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών επιδιώκει τη συστηματική κατανόηση μιας σειράς ζητημάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη, διανομή και προώθηση υπηρεσιών από επιχειρήσεις και οργανισμούς, καθώς και με τη χρήση τους από τους καταναλωτές ή άλλους οργανισμούς, με απώτερο σκοπό τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και επίτευξη αριστείας.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού,  η ερευνητική μονάδα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών δραστηριοποιείται στα ακόλουθα ερευνητικά πεδία:

  • Σπουδαιότητα και επιπτώσεις των χαρακτηριστικών του χώρου παροχής της υπηρεσίας (The Power and Implications of Servicescapes)

  • Θετικές και αρνητικές συνέπειες που απορρέουν από την υιοθέτηση της στρατηγικής προσήλωσης στη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με πελάτες (Advantages and disadvantages of relationship development in services industries)

  • Ποιότητα παροχής υπηρεσιών και επίτευξη αριστείας (Service Excellence and Customer Care)

  • Βελτιστοποίηση της καινοτομικής διαδικασίας (Process Optimization of the Front End of Innovation Management)

  • Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις εταιρίες παροχής υπηρεσιών (The Impact of the Financial Crisis on Service Industries).

  • Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών (Austerity and Service Consumption).

     

  • Χρήσιμοι ΣύνδεσμοιΕπικοινωνίαΧάρτης Ιστοπέδου
     
    Powered byeRational Βρίσκεστε εδώ: Home PageΕρευνητικές μονάδεςΜάρκετινγκ Υπηρεσιών