Alarm Logo Ερευνητική Μονάδα Εφαρμογών Μάρκετινγκ και Καινοτομίας photo
Υποδομή
Εφαρμογών Μάρκετινγκ και Καινοτομίας

Ερευνητική Μονάδα Εφαρμογών Μάρκετινγκ και Καινοτομίας


Επιστημονικός Υπεύθυνος:  Σέργιος Δημητριάδης, Αναπλ. Καθηγητής
Βιογραφικό Σημείωμα

 

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Η συγκεκριμένη ερευνητική μονάδα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών μάρκετινγκ σε επί μέρους αγορές, όπως οι διεθνείς αγορές, οι βιομηχανικές αγορές ή ακόμη οι μη κερδοσκοπικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, με δεδομένο τον κρίσιμο ρόλο για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που διαδραματίζουν η καινοτομία και τα νέα προϊόντα στις σημερινές άκρως ανταγωνιστικές συνθήκες, η μονάδα ασχολείται επίσης με την έρευνα θεμάτων σχετικών με την υιοθέτηση νέων προϊόντων, τη διαχείριση της καινοτομίας, την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών (internet, multimedia, κλπ) στο μάρκετινγκ, θέματα τα οποία εδώ και πολλά χρόνια βρίσκονται ψηλά στην ερευνητική ατζέντα τόσο των ακαδημαϊκών του μάρκετινγκ όσο και των επιχειρήσεων διεθνώς.

Η ερευνητική αυτή δραστηριότητα αφορά ακαδημαϊκού προσανατολισμού έρευνες (στο πλαίσιο διδακτορικών διατριβών) καθώς και εφαρμοσμένες μελέτες σε συνεργασία με επιχειρήσεις, οργανισμούς και φορείς της ελληνικής οικονομίας.

Ερευνητικά πεδία:

  • Business-to-Business Μάρκετινγκ
  • Διεθνές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες
  • Μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικών οργανισμών
  • Ανάπτυξη και εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Οργανωτικά ζητήματα ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Υιοθέτηση και διάχυση καινοτομιών στην αγορά
Χρήσιμοι ΣύνδεσμοιΕπικοινωνίαΧάρτης Ιστοπέδου
 
Powered byeRational Βρίσκεστε εδώ: Home PageΕρευνητικές μονάδεςΕφαρμογών Μάρκετινγκ και Καινοτομίας